کد خبر : 110 28 می 2015 ساعت [ 15:37 ]
چاپ خبر ذخیره فایل ارسال به دوستان

اخباری:

کی روش دید مثبتی نسبت به بازیکنان تیم امید دارد

به گزارش ایرنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا اخباری در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی در کنفرانس خبری پیش از تمرین امروز (پنجشنبه)، گفت: خوشحالم که برای اولین بار توسط مربی بزرگی به تیم ملی دعوت شده ام و با اینکه در تیم امید حضور داشتم، اما دعوت شدن به تیم […]

ی

به گزارش ایرنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا اخباری در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی در کنفرانس خبری پیش از تمرین امروز (پنجشنبه)، گفت: خوشحالم که برای اولین بار توسط مربی بزرگی به تیم ملی دعوت شده ام و با اینکه در تیم امید حضور داشتم، اما دعوت شدن به تیم ملی بزرگسالان انگیزه من را بیشتر کرده است.

وی افزود: کی روش با دعوت بسیاری از بازیکنان تیم امید نشان داد دید مثبتی نسبت به بازیکنان تیم امید دارد.

وی گفت: بازیکنان بسیار جوانی هم از لیگ برتر به تیم ملی دعوت شده اند. فکر می کنم برای اولین بار باشد که از سایپا سه بازیکن به تیم ملی دعوت می شوند و از حضور در تیم ملی بسیار خوشحالیم و باید از دن گاسپار هم به عنوان مربی دروازه بان های تیم ملی تشکر کنم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که با توجه به حضور دروازه بان هایی مانند علیرضا حقیقی و علیرضا بیرانوند در تیم ملی فکر می کند بتواند در لیست نهایی حضور داشته باشد، گفت: دروازه بان های دعوت شده به تیم ملی همه خوب هستند و آمار بسیار خوبی از خود به جا گذاشته اند. در لیگ و رقابت های آسیایی آمار دروازه بان های تیم ملی مشخص است و من هم به عنوان یک دروازه بان جوان انگیزه بسیار زیاد و خوبی دارم.

اخباری در پاسخ به این سوال در مورد بیشتر شدن انگیزه اش بعد از دعوت به تیم ملی، خاطر نشان کرد: حقیقت همین طور است و اکنون بسیار با انگیزه تر کار را پیش می برم. ابتدای فصل هم که به تیم امید دعوت شدم انگیزه ام دوچندان شده بود، اما اکنون که در تیم ملی بزرگسالان حضور دارم انگیزه ام صد چندان شده است.

وی در خصوص تمرینات دن گاسپار در تیم سایپا و تیم فوتبال امید، گفت: با توجه به اینکه در تیم سایپا هم مربی دروازه بان های من خارجی بود با نوع تمرینات دن گاسپار آشنایی داشتم.

وی گفت: بین تمرینات مربیان دروازه بانی خارجی تفاوت چندانی وجود ندارد و با این نوع تمرینات آشنایی داشتم، اما نوع تمرین ها با مربیان دروازه بانی داخلی فرق زیادی دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها