کد خبر : 119 28 می 2015 ساعت [ 15:40 ]
چاپ خبر ذخیره فایل ارسال به دوستان

خبرگزاری فرانسه :

بلاتر با سران شش کنفدراسیون فوتبال قاره ای دیدار کرد

خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع مطلع گزارش داد، میشل پلاتینی رییس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، در کنار رییسان و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی)، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کونمبول)، اقیانوسیه ، کنفدراسیون فوتبال آفریقا (کاف) و کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب (کونکاکاف) در این دیدار حضور داشت. موضوع این دیدار […]

یس

خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع مطلع گزارش داد، میشل پلاتینی رییس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، در کنار رییسان و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی)، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کونمبول)، اقیانوسیه ، کنفدراسیون فوتبال آفریقا (کاف) و کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب (کونکاکاف) در این دیدار حضور داشت.

موضوع این دیدار که در آستانه انتخابات جدید فیفا برگزار شده است، فاش نشده است.

جفری وب رییس کونکاکاف که جزو بازداشت شدگان روز چهارشنبه است، در این دیدار غایب بود.

پلیس سوئیس به درخواست مقامات آمریکایی هفت مقام فیفا را به اتهام دریافت بیش از 150 میلیون دلار رشوه بازداشت کرد. آمریکا خواهان استرداد این هفت تن به این کشور برای محاکمه آنها است.

بازرسان سوئیسی همچنین به مقر فیفا یورش بردند. مقامات این کشور نیز در حال انجام تحقیقاتی در مورد روند اعطای میزبانی جام های جهانی 2018 و 2022 هستند.

یوفا خواستار تعویق انتخابات فیفا شده است. کنفدراسیون فوتبال آفریقا مخالف به تعویق افتادن انتخابات است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها