کد خبر : 125 28 می 2015 ساعت [ 15:42 ]
چاپ خبر ذخیره فایل ارسال به دوستان

فیگو:

چهارشنبه یکی از بدترین روزهای تاریخ فیفا بود

به گزارش رویترز، وی یکی از چهار نامزد شرکت در انتخابات ریاست فیفا بود که چندی پیش از نامزدی خود انصراف داد. اشاره فیگو 42 ساله به اتفاقات روز گذشته است که طی آن مقامات قضایی آمریکا و سوییس تعدادی از کارمندان ارشد فیفا را به جرم فساد بازداشت کردند. بهترین بازیکن سابق سال جهان […]

ثق

به گزارش رویترز، وی یکی از چهار نامزد شرکت در انتخابات ریاست فیفا بود که چندی پیش از نامزدی خود انصراف داد.

اشاره فیگو 42 ساله به اتفاقات روز گذشته است که طی آن مقامات قضایی آمریکا و سوییس تعدادی از کارمندان ارشد فیفا را به جرم فساد بازداشت کردند.

بهترین بازیکن سابق سال جهان در بیانیه ای اعلام کرد: همه عاشقان فوتبال همانند من روز 27 مه را به عنوان یکی از بدترین روزهای تاریخ فیفا به خاطر خواهند آورد. بر آنچه هفته گذشته گفتم تأکید می کنم: آنچه روز جمعه در زوریخ روی می دهد، انتخابات نیست. اکنون افرادی بیشتری با من موافق هستند. رضایت دادن به این همه پرسی کاملا اشتباه است.

فیگو که هفته گذشته به بلاتر لقب ‘دیکتاتور’ را داده بود، بعد از انصراف میشل فان پراگ رییس فدراسیون فوتبال هلند از شرکت در انتخابات ریاست فیفا انصراف داد و همانند او حمایت خود را از علی بن الحسین اردنی اعلام کرد.

گفته می شود با وجود این اتفاقات کنگره فیفا و انتخابات ریاست آن طبق برنامه انجام خواهد شد.

در این انتخابات سپ بلاتر 79 ساله که قرار است با علی بن الحسین رقابت کند، پس از 17 سال تکیه زدن بر کرسی ریاست همچنان شانس بیشتری نسبت به رقیب اردنی خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها