کد خبر : 265 14 اکتبر 2015 ساعت [ 9:15 ]
چاپ خبر ذخیره فایل ارسال به دوستان

آینده کشور به توفیق و فضل الهی آینده خوبی است

شرکت‌کنندگان در نهمین همایش ملی «نخبگان فردا» با حضور در حسینیه‌ امام خمینی با رهبر انقلاب دیدار کردند. ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان پیش از شروع بیانات رهبر انقلاب به ارائه‌ گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این بنیاد پرداخت. رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: ‫مراکز علمی […]

شرکت‌کنندگان در نهمین همایش ملی «نخبگان فردا» با حضور در حسینیه‌ امام خمینی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان پیش از شروع بیانات رهبر انقلاب به ارائه‌ گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این بنیاد پرداخت.

رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: ‫مراکز علمی که شاخص‎های پیشرفت علمی را مشخص میکنند به نفع جمهوری اسلامی شهادت میدهند؛ حضرات در تریبونهای رسمی و غیررسمی انکار میکنند و توهم میشمارند. دلسردکردن جوانان ما از حال و آینده، خیانت به ناموس ملی است‌.

ایشان تصریح کردند: نخبگی خود را از خدا و انقلاب بدانید. از تأمین کنندگان امنیت بدانید. پیکر شهید همدانی وقتی رفت همدان، همه شهر آمدند تشییع. اینها اسمی ندارند و یک تعدادی معروف میشوند اما دارند امنیت را برای من و شما حفظ میکنند. آنجا که امنیت نیست هیچ چیز نیست.

معظم‌له با بیان اینکه آینده کشور به توفیق و فضل الهی آینده خوبی است، اظهارداشتند: اهداف و شعارهای انقلابی زنده است و دشمن نتوانسته آنها را کمرنگ کند. جوری است که حتی اگر کسانی در دل با این شعارها همراه نیستند ناچارند در زبان بخاطر افکار عمومی و دل مردم و حضور مردم با این شعارها همراهی کنند.
ایشان افزودند: هیچ انقلابی در دنیا نیست که در طول 40 سال با اینهمه مخالفت و دشمنی توانسته باشد حرکت در صراط مستقیم خود را ادامه دهد. همین است که دشمنان ما را عصبانی می‎کند و میگویند تا وقتی ایران دنبال انقلاب هست کار ما با ایران مشکل است. تا وقتی این حرکت و تفکر انقلابی هست پیشرفت و نفوذ ایران، هیمنه و تسلط روحی و معنوی ایران در منطقه و فراتر از منطقه روز بروز بیشتر خواهد شد.
اخبار تکمیلی این دیدار متعاقبا منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها